Testning av nya webbplatsen pågår

Arbete med ESF:s nya webbplats pågår för fullt för att förbättra servicen för våra medlemmar. Det leder till vissa testningsbehov, som också kan medföra att medlemskåren får potentiellt konstiga och lite udda e-postmeddelanden. Det här är inget att oroa sig för, inte ens om meddelandet informerar om att ens användarkonto och all personlig data skulle ha raderats permanent, eller något motsvarande – det handlar helt enkelt om nya hemsidans testningsarbete. Så dylika udda e-postmeddelandet kan lugnt ignoreras.

Administrationen kommer att informera närmare om när övergången till nya webbplatsen sker. Under väntetiden beklagar vi eventuell olägenhet med kryptiska e-postmeddelanden. Vid frågor kan man vända sig till kansliet eller webbteamet, kontaktuppgifter hittas här på nuvarande hemsidan. Tack för ert överseende och tålamod!