ESF:s framtidsplanering – steg 2

Under sommaren 2020 samlades medlemmarnas input för föreningens långsiktsplan via en webbenkät. Baserat på de svaren har styrelsen jobbat fram ett nytt förslag på föreningens vision och mission som hittas på hemsidan (Föreningen -> Enbart för inloggade medlemmar -> Framtidsplanering).

Observera att man måste vara inloggad för att komma åt sidan. Ifall man inte har inloggningskoder kan man registrera sig genom att klicka på blåa “Logga in”-knappen uppe till höger och sedan “Registrering“.

Styrelsen önskar nu att föreningens medlemmar läser igenom det nya strategiförslaget och ger respons via webbenkät nr. 2 (länk på samma sida som Vision och Mission-dokumentet). Ifall av frågor ombes medlemmar att vara i kontakt med styrelsen.

Tack på förhand!