Årsmöte 18.3 kl. 18:30

Medlemmarna kallas till föreningens årsmöte torsdagen den 18:e mars 2021 kl. 18.30.

På grund av de rådande omständigheterna med Corona-pandemin ordnas mötet både fysiskt i Amiralshamnen och virtuellt via applikationen Zoom. Styrelsen rekommenderar medlemmarna att delta virtuellt, och anmälning krävs för de som deltar fysiskt. Den som önskar delta fysiskt bör anmäla sig senast söndag 14.3. kl 18 till sekreterare(ät)esbosefelförening.fi.

På mötet behandlas de ärenden stadgarna föreskriver.

Ingen anmälning behövs för att delta via Zoom. Möteslänk och instruktioner för hur man använder Zoom, verksamhetsberättelsen samt bokslutet hittas här. (Obs! Kräver inloggning! Ifall man ej har koder kan man registrera sig via “Logga in” -> “Registrering”. Registrering kan ta upp till 1-2 dagar.)

Hjärtligt välkomna!
-Styrelsen