Vinterträningen för juniorer, vuxenjumpan och föräldrakvällen 23.3 backade

ESF-juniorverksamhet backar sin vinterträning, dvs all träningsverksamhet för juniorer samt vuxenjumpan, fram till slutet av april pga coronaviruset.

Föräldrakvällen 23.3 backas också. Vi försöker informera våra medlemmar om verksamheten via hemsidan och nyhetsbrevet så gott vi kan. I frågor får ni gärna vara i kontakt med oss via följande e-postadresser:

Kurser, äventyrsläger: kurser (at) esbosegelforening.fi / Träningsgrupper och träningsläger samt övriga frågor: junior (at) esbosegelforening.fi

Segel och Båtsport i Finland har backat Meriturvadagen 19.4, de som redan anmält sig meddelas skilt om detta.

Vi följer med situationen samt myndigheternas rekommendationer och meddelar närmare om hur verksamheten fortsätter i maj. Se också Segel- och Båtsport i Finlands uppmaning gällande coronaviruset via länken.

Vi beklagar att verksamheten avbryts och hoppas den kan fortsätta igen så fort som möjligt.