Föreningens årsmöte 23.3.2023 med efterföljande middag

ESF-medlemmarna kallas till årsmöte torsdagen den 23 mars 2023 kl. 18.30 på Sökö Sommarö FBK (Mataskärsvägen 1). På mötet behandlas de ärenden stadgarna föreskriver. Ingen skild anmälan krävs för deltagande i ärsmötet.

Efter årsmötet ordnas det middag, som består av köttgryta med tillbehör samt efterrätt, och kostar 20€ per person (betalning på plats med kontanter eller MobilePay – notera alltså att kort inte fungerar som betalningsmedel, på den punkten hade tyvärr ett litet fel smugit in i senaste Nyhetsbrev). Observera att dryck inte ingår i middagen utan det bör man hämta med sig. Anmälning till middagen bör göras här via hemsidan senast den 20.3.2023. Det är alltså endast middagen som kräver anmälning.

Hjärtligt välkomna!

Anmälning till middagen