Förbundets Superveckoslut 2018

Föreningsseminarium, Gala och höstförbundsmöte under samma tak på Fiskartorpet, Helsingfors, 24-25.11.

Välkommen till Superveckoslutet, som ordnas 24-25 november 2018 på Fiskartorpet i Helsingfors. Tre olika evenemang ingår: Föreningsseminariet Tillsammans till Sjöss, galan och höstförbundsmötet.

På Föreningsseminariet Tillsammans till Sjöss, som riktar sig till föreningens funktionärer och medlemmar, träffar du kolleger från andra föreningar. Seminariet ger idéer för hur man utvecklar föreningsverksamheten: utbildningen, juniorverksamheten, tävlingsverksamheten för motorbåtar och kappseglingen.

Avslutningen av båtsäsongen firas på supégalan lördagen 24 november kl. 18. Alla medlemmar i SBF:s medlemsföreningar är välkomna. God mat, levande musik och trevligt sällskap utlovas. De som har varit framgångsrika belönas och vi firar säsongens prestationer.

Höstförbundsmötet hålls på Fiskartorpet i Helsingfors söndagen 25.11 med början kl. 10.

Tilläggsuppgifter, anmälningar och prisuppgifter: sv.spv.fi/superveckoslutet

Alla föreningsmedlemmar kan delta i galan och seminariet.