Valkyrianläger 2024 – ANMÄLAN

Valkyrianläger 27-28.6 – inbjudan

OBS!

OBSERVERA att endast sådana bokningar har lyckats på vilka det kommer en bekräftelse till eposten (med rubriken “Anmälan mottagen”)! Om du blir utan bekräftelse-epost kolla först din skräppost/spam, men om inget hittas där heller behöver du göra bokningen på nytt.

• Kontrollera uppgifterna nedan innan du anmäler dig
  • I fall du anmäler flera deltagare via samma blankett ber vi dig välja bort krukset i rutan “Fyll i övriga deltagares information likt första formuläret.” Då öppnas nya fält där du kan fylla i uppgifterna för varje deltagare skilt.
  • Direkt nätbetalning i samband med anmälningen
  • Deltagarna bör vara/bli medlemmar i ESF eller i annan förening under Seling- och Båtsport i Finland
  • I samband med den här anmälningen ger deltagarna och hens målsmän sina godkännande till att den information som ges i anmälan kan användas/delas inom ESFs administration (tex mellan kansliet, kursledarna och medlemmarna i de olika kommitéerna) för att på ett möjligast smidigt sätt kunna genomföra verksamheten.

Mera info om läger på ESF: https://esbosegelforening.fi/juniorer/lager/

Huom!

HUOMIOI että ainoastaan sellaiset varaukset ovat onnistuneet, joista saat vahvistussähköpostin (otsikolla “Anmälan mottagen”)! Jos jäät ilman vahvistussähköpostia tarkista ensin roskaposti/spam, mutta jos sieltäkään ei löydy vahvistusta niin sinun täytyy tehdä varaus uudestaan.

• Tarkistathan tiedot alla ennen ilmoittautumista
  • Jos rekisteröit useita osallistujia samalla lomakkeella, pyydämme sinua poistamaan valintaruudun “Fyll i övriga deltagares information likt första formuläret.”. Silloin voit täyttää kunkin osallistujan tiedot erikseen uusiin ilmestyviin kenttiin.

• Suora verkkomaksu ilmoittautumisen yhteydessä

• Osallistujan tulee olla ESF:n tai muun Suomen Purjehdus ja Veneilyn alaisuudessa olevan seuran jäsen
  • Tämän ilmoittautumisen myötä osallistujat ja heidän huoltajansa antavat suostumuksensa käyttää/jakaa ilmoittautumisessa annetut tiedot ESF:n hallinnon sisällä (esim. kanslian, kurssin vetäjien ja seuran eri komiteoiden jäsenten välillä), jotta mahdollisimman joustava toiminnan läpivieminen mahdollistuu.

Lisää infoa leireistä: https://esbosegelforening.fi/juniorer/lager/

Valkyrianläger ESF-seglare
Tillgängliga Platser: 15
The "Valkyrianläger ESF-seglare" ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

27 juni 2024

Etiketter