Middag efter Höstmötet 2022

Efter höstmötet ställer vi till med informell middag som denna gång består av pizza och sallad, samt kaffe/te och efterrätt. Middagen kostar 15€ per person (självkostnadspris) – men observera att priset inte inkluderar drycker, utan dem bör man själv hämta med sig. Betalningen av middagen sker på plats och ställe, antingen med kontanter (helst jämna pengar) eller kort.

Anmälan bör göras senast 22.11.2022 här via hemsidan – klicka på ANMÄL DIG / ILMOITTAUDU / REGISTER längst ned (endast deltagandet i middagen kräver anmälan). [Det går inte längre att anmäla sig.]

Nedan hittas pizza-alternativen – skriv in i kommentarfältet i anmälan vilket alternativ du väljer! Om du anmäler två personer på en gång (genom att skriva bådas namn i namnfältet/-fälten) skriv då också in bådas pizza-alternativ i kommentarfältet!

Pizza alternativen:

1) KÖTT A: Americana (skinka, ananas, aura-ost dvs. blåmögelost, och Kotipizza-ost)

2) KÖTT B: Berlusconi (rökt ren, kantarell, rödlök och Kotipizza-ost)

3) KÖTT P: Parmiamo (lufttorkad grisnacke, parmesanost, ost, rucolasallad och körsbärstomater)

4) HÖNA: Pollo Americana (grillad kyckling, ananas, aura-ost dvs. blåmögelost, och Kotipizza-ost)

5) VEGE/SVAMP: Sienimestari (trattkantarell, kantarell, champinjon, malen stensopp, vegansk pepparrotsmajonnäs, Kotipizza-ost, rucolasallad och picklad rödlök)

Hjärtligt välkomna!

25 november 2022