Middag efter Årsmötet 2023

Efter årsmötet ställer vi till med informell middag som denna gång består av indonesisk köttgryta med tillbehör, samt kaffe/te och kaka. Som alternativ för vegetarianer finns sallad. Middagen kostar 20€ per person – men observera att priset inte inkluderar drycker, utan dem bör man själv hämta med sig. Betalningen av middagen sker på plats och ställe – så ta med kontanter (helst jämna pengar), eller alternativt kan man betala med MobilePay. Notera att kort inte fungerar som betalningsmedel, på den punkten hade tyvärr ett litet fel smugit in i senaste Nyhetsbrev.

Anmälan bör göras senast måndagen 20.3.2023 här via hemsidan – klicka på ANMÄL DIG / ILMOITTAUDU / REGISTER längst ned (endast deltagandet i middagen kräver anmälan). Om du anmäler två personer på en gång skriv då in bådas namn i namnfältet/-fälten eller kommentarfältet. Och kom ihåg att meddela eventuella allergier i samband med anmälan, och om du är vegetarian och önskar det vegetariska alternativet. [Det går inte längre att anmäla sig.]

Hjärtligt välkomna!

23 mars 2023