Hobbygruppen: Feva-träningspaket maj 2024

Vi seglar Feva tre onsdagar i maj (8.5, 15.5 och 22.5). Häng med du som har lite eller mera seglingserfarenhet från tidigare (ca 9 år->) och är intresserad av att träna med Feva inför onsdagsseglingarna som startar 29.5. Föreningen har en del jollar som står till förfogande men har du en egen jolle får du förstås gärna ta med den (vi håller jollarna på Paven =) Vi delar upp båtlagen på plats då vi vet vem som deltar och hurdana vindförhållandena är. Det blir också säkert en hel del byten så att alla får segla med alla. ESF har tränare på plats.

Träff i Amiralshamnen (färdigt ombytta) kl. 17. Vi tränar från Paven och försöker vara tillbaka i Amiralshamnen kl. 20. OBS! Kom ihåg klädsel enligt väder och vind, varma handskar och mössa med! Ta också med ordentligt med byteskläder (också skor)!

Pris för paketet är 30€/deltagare. Anmälning via hemsidan senast 2.5.

OBS!

OBSERVERA att endast sådana bokningar har lyckats på vilka det kommer en bekräftelse till eposten (med rubriken “Anmälan mottagen”)! Om du blir utan bekräftelse-epost kolla först din skräppost/spam, men om inget hittas där heller behöver du göra bokningen på nytt.

• Kontrollera uppgifterna nedan innan du anmäler dig
  • I fall du anmäler flera deltagare via samma blankett ber vi dig välja bort krukset i rutan “Fyll i övriga deltagares information likt första formuläret.” Då öppnas nya fält där du kan fylla i uppgifterna för varje deltagare skilt.
  • Direkt nätbetalning i samband med anmälningen
  • Deltagarna bör vara/bli medlemmar i ESF, se https://esbosegelforening.fi/foreningen/medlemskap/
  • I samband med den här anmälningen ger deltagarna och hens målsmän sina godkännande till att den information som ges i anmälan kan användas/delas inom ESFs administration (tex mellan kansliet, kursledarna och medlemmarna i de olika kommitéerna) för att på ett möjligast smidigt sätt kunna genomföra verksamheten.

Huom!

HUOMIOI että ainoastaan sellaiset varaukset ovat onnistuneet, joista saat vahvistussähköpostin (otsikolla “Anmälan mottagen”)! Jos jäät ilman vahvistussähköpostia tarkista ensin roskaposti/spam, mutta jos sieltäkään ei löydy vahvistusta niin sinun täytyy tehdä varaus uudestaan.

• Tarkistathan tiedot alla ennen ilmoittautumista
  • Jos rekisteröit useita osallistujia samalla lomakkeella, pyydämme sinua poistamaan valintaruudun “Fyll i övriga deltagares information likt första formuläret.”. Silloin voit täyttää kunkin osallistujan tiedot erikseen uusiin ilmestyviin kenttiin.

• Suora verkkomaksu ilmoittautumisen yhteydessä
  • Osallistujien tulee olla  ESF jäseniä, katso https://esbosegelforening.fi/foreningen/medlemskap/
  • Tämän ilmoittautumisen myötä osallistujat ja heidän huoltajansa antavat suostumuksensa käyttää/jakaa ilmoittautumisessa annetut tiedot ESF:n hallinnon sisällä (esim. kanslian, kurssin vetäjien ja seuran eri komiteoiden jäsenten välillä), jotta mahdollisimman joustava toiminnan läpivieminen mahdollistuu.

08 maj 2024
Utgången