ESF Utmanar Race 2024

ESF Utmanar Race 2024 Tävlingsinbjudan / Kilpailukutsu

OBS!

• Kontrollera uppgifterna nedan innan du anmäler dig
  • I fall du anmäler flera deltagare via samma blankett ber vi dig välja bort krukset i rutan “Fyll i övriga deltagares information likt första formuläret.” Då öppnas nya fält där du kan fylla i uppgifterna för varje deltagare skilt.
  • Direkt nätbetalning i samband med anmälningen (tävlingen ingår i priset för Tävlingsläger 1, ingen skild anmälning behövs för de som också deltar i lägret)
  • Deltagarna bör vara/bli medlemmar i ESF, se https://esbosegelforening.fi/foreningen/medlemskap/ eller i annan förening under Segling- och Båtsport i Finland
  • I samband med den här anmälningen ger deltagarna och hens målsmän sina godkännande till att den information som ges i anmälan kan användas/delas inom ESFs administration (tex mellan kansliet, kursledarna och medlemmarna i de olika kommitéerna) för att på ett möjligast smidigt sätt kunna genomföra verksamheten.

Mera info om Tävlingsläger 1

Huom!

• Tarkistathan tiedot alla ennen ilmoittautumista
  • Jos rekisteröit useita osallistujia samalla lomakkeella, pyydämme sinua poistamaan valintaruudun “Fyll i övriga deltagares information likt första formuläret.”. Silloin voit täyttää kunkin osallistujan tiedot erikseen uusiin ilmestyviin kenttiin.
  • Suora verkkomaksu ilmoittautumisen yhteydessä (kilpailu sisältyy Tävlingsläger 1 osallistujille, leiriosallistujien ei tarvitse ilmoittautua erikseen kilpailuun)
  • Osallistujien tulee olla  ESF jäseniä, katso https://esbosegelforening.fi/foreningen/medlemskap/ tai jäsen Suomen purjehdus- ja veneilyn alaisuudessa olevassa seurassa
  • Tämän ilmoittautumisen myötä osallistujat ja heidän huoltajansa antavat suostumuksensa käyttää/jakaa ilmoittautumisessa annetut tiedot ESF:n hallinnon sisällä (esim. kanslian, kurssin vetäjien ja seuran eri komiteoiden jäsenten välillä), jotta mahdollisimman joustava toiminnan läpivieminen mahdollistuu.

Lisää infoa ESF:n harjoitusleiristä Tävlingsläger 1

ESF Utmanar Race 6.6.2024
Tillgängliga Platser: 100
The "ESF Utmanar Race 6.6.2024" ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

06 juni 2024

Etiketter