ESF söker kanslist!

Från och med den 1 maj går vår långvariga kanslist Peter i pension och nu söker vi en efterträdare. Är detta kanske ett jobb för dig?

Kanslisten har jobbat ca 20 timmar i månaden, lite beroende på årstid, dvs lite mer under sommaren, och mindre under vintern. En stor del av jobbet kan man göra hemifrån, speciellt under vintermånaderna, medan man under sommaren bör hålla kansliet i Amiralshamnen öppet minst en, gärna två gånger i veckan.

Vi önskar att du är öppen för nya utmaningar, har lätt att tas med folk, kan använda de vanligaste Office-programmen men även klarar av förbundets ”Skjulet”, vilket används som medlems- och båtregister och faktureringsprogram. Ett plus är om du känner till ESF och vår verksamhet.

Kanslisten har även deltagit i styrelsemötena en gång per månad (förutom juli).

Ansökningar skickas före 1.4.2022 till styrelsens sekreterare, Alexandra Forsen, alexandra.forsen(ät)esbosegelforening.fi.

Till uppgifterna hör bl.a:

• Upprätthållande av medlems-, båt,- brygg- och vinterregistren
  • Fakturering
  • Kansliet i Amiralshamnen
  • Posten
  • Övriga kontorsuppgifter

För mer information kontakta:

Pontus, kommodor (psobstad(ät)hotmail.com, 0500 444499)
Lotta, ekonom (ekonomi.esf(ät)gmail.com, 040 569 0798)

Hälsningar,