Hemsidan förnyad 24 april 2018

Som du ser har hemsidan fått en ny sidmall! Det stående innehållet är så gott som oförändrat, men kanske lite omgrupperat.  Skicka klagomål till viveca45 (ät) live.com om det är något du saknar eller har svårt att hitta. Vår förhoppning är att det ska vara lätt att orientera sig på webbsidorna och enkelt att hitta vad man söker. Sidmallen borde fungera bra också på telefoner och läsplattor.

– Under de fyra menyerna Föreningen, Verksamhet, Nyheter och Kalender borde du hitta vad du söker. När du pekar på en meny öppnar sig undermenyerna på sidan om, i vissa fall t.o.m. flera underavdelningar – prova!

– Inläggen hittar du i det breda text- och bildfältet. I högerspalten syns de senaste ändringarna i artiklarna

– En knapp för ansökning om medlemskap i ESF finns under senaste ändringar

-Under Bli medlem-knappen finns en nyhet – Vindmätaren som visar aktuell vindstyrka och -riktning på Pentala! Vindmätaren är en gåva till ESF:arna av Marita och Arne Lemström

– Facebook-knappen och en länk till vår sponsor Aktia avslutar högerspalten.